Visitors hit counter, stats, email report, location on a map, SEO for Joomla, Wordpress, Drupal, Magento and Prestashop

Alle anmeldelser - klik herunder

Søg bog eller forfatter

Exit-historier PDF Udskriv Email
Exit-historier
Matias Mäenpää 
Anssi Kivaranta
Exit historier
304 sider 
Memoris
 
Det gennemgående, underliggende og lejlighedsvis godt skjulte ved historierne om de 12  superiværksættere er lysten til at give folk noget. Det, der er drivkraften er at give fra sig. Viden, produkter, tanker, ideer.

Sætningerne er spredt ud over bogen:

Mange virksomheder ville gerne have den hjælp, som vores værktøjer kunne tilbyde
Jeg var begyndt at forstå fordelene ved tilbagevendende aftaler
Vi rådgav kunderne om, hvordan man laver indkøb
Vi lavede også gradvist mere og mere strategi for virksomhederne
Det var med kold kanvas.....for gradvist at skaffe de kunder, som de havde brug for
Vi tog ud til dem og hjalp dem med det
I mange år brugte jeg megen tid sammen med kundeservice for at forstå problemerne med kunderne
Vi havde stærke holdninger til, hvordan man eksempelvis bygger en hjemmeside til kunder....
Vi har altid sat kunden først og sørget for, at kunden får en perfekt oplevelse
Det handlede helt sikkert ikke om penge
 
Jovist, er der en masse om motivation, penge, aktier, arbejde i døgndrift, finde de få men rigtige medarbejdere, et intenst arbejdsmiljø, ekspansion, gennemsigtighed, ledelsesdiskussioner, medarbejderpleje osv osv. Men under det hele, hvilket enhver succesrig iværksætter er pinligt bevidst om, drejer det sig om produkt og service. Går man efter kun at tjene penge og gøre virksomheden til noget hit-and-run i diverse forklædninger, er man hurtigt ude på et skråplan og lige så hurtigt på vej helt ud. 
Fordi mange af bogens forfattere stiller sig frem og viser såbare sider som tvivlsomme barndomme og konkurser, så er der plads til mere end bare succeser, slid og millioner.
Bogen er rigtig fin for folk, der har interesse i start-up-virksomheder, og mener man det seriøst, og har man den langsigtede interesse, så får man en meget bred vifte af goodies, der med iværksætternes egen historie på næsten enhver tænkelig måde fortæller om muligheder, fejltrin, succeser, hårdt arbejde, og hvad der ellers skal til for at drive en virksomhed, der har et godt produkt og kan hjælpe andre på deres vej.